Kikimosoly

Ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy ötleteket adjak anyukáknak, hogy boldogan töltsék el a téli-nyári-tavaszi-őszi hétköznapokat gyermekeikkel. De a programokon, közös játékokon túl egyéb tapasztalataimat is szívesen megosztom minden érdeklődővel, válaszolok minden kérdésre, ami gyermekekkel kapcsolatos, hiszen 13 év alatt sok mindent megtanultam óvónőként és bébiszitterként, milyen is az élet onnantól kezdve, hogy megérkezett a várva várt apróság! :)

Friss topikok

  • Kikimosoly: @spakri: Köszönöm szépen! :) Jól esik! :) Biztosan állítom, hogy vannak hozzám hasonló gondolkodá... (2010.11.08. 23:11) Amikor máshogy bővül a család
  • mohikán76: Szia Kiki! Hajni vagyok!! :) Nagyon tetszik a blogod, szuper ahogy írsz, s abszolult te vagy, hum... (2010.09.24. 22:28) Házon kívüli kalandok
  • Dorota: @Kikimosoly: Szió! Köszönöm a kedves szavakat! Biztosan kérdezni fogok, amint adódik valami számo... (2010.09.01. 17:03) Beszoktatás, megszokás :)

Linkblog

Egyszerű, de mégis boldogság

2010.08.23. 21:55 - Kikimosoly

Sziasztok!

Most nem készültem semmi extrával, csupán arra gondoltam, hogy a mai napomat megosztom Veletek. Arra az esetre, hogy Ti is tudjatok ötletet, erőt meríteni belőle!

Ma két kisfiam volt, egy ötéves Cs. és egy 7hónapos V. Óriási figurák és nagy egyéniségek. Fél 11 magasságában kaptam meg őket az Anyukájuktól, nem behatárolt időre. Az alap izgatottságot az adta, hogy múlt héten úgy volt, elmegyünk a Millennáris parkba halakat etetni. De ez egyéb okból kifolyólag elmaradt. Így ma került pótlásra a program. Jó volt látni Cs. boldog arcocskáját, amikor kiszállt az autóból és ahogy pár perccel később egyenként adta a szemtelenül kunyeráló halaknak a halkaját. Ezt az élményt minden Édesanyának kívánom. És közben - észrevétlenül - rengeteg mindent adhatunk át gyermekünknek: gondolatok a vízről, a benne élő állatokról, a természet rendjéről és körforgásáról, a hasznosításról, a védelemről. Szárnyaló beszélgetésbe egyeledtünk mi is Cs-szel, ami mindkettőnk számára élmény volt! :)

Aztán etetés után útra keltünk, mi hárman, Cs., V., és én, majd nem sokkal később meghódítottuk a Margitsziget elejét:) Igen, villamosra szálltam a két gyerekkel és utaztunk:) Mindenki nagy boldogságára:) Én egy kicsit lehűlhettem a kombinó légkondijában, Cs. pedig boldogan forgott a villamos csuklójában, V. pedig hangos és boldog sikoltozással kommentálta bátyja örömét a babakocsiból kalimpálva. Most őszintén: két gyermek, három villamosmegállónyi utazás és egy feledhetetlen élmény!:) És a körülöttünk utazók arcára is sikerült mosolyt csalnunk!:)

A szigeten aztán újabb és újabb élményekben volt részünk, amit legközelebb folytatok!:)

Kalandra fel, Kedves Anyukák!:)

üdvözlettel,

Kiki

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr642242397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása