Kikimosoly

Ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy ötleteket adjak anyukáknak, hogy boldogan töltsék el a téli-nyári-tavaszi-őszi hétköznapokat gyermekeikkel. De a programokon, közös játékokon túl egyéb tapasztalataimat is szívesen megosztom minden érdeklődővel, válaszolok minden kérdésre, ami gyermekekkel kapcsolatos, hiszen 13 év alatt sok mindent megtanultam óvónőként és bébiszitterként, milyen is az élet onnantól kezdve, hogy megérkezett a várva várt apróság! :)

Friss topikok

  • Kikimosoly: @spakri: Köszönöm szépen! :) Jól esik! :) Biztosan állítom, hogy vannak hozzám hasonló gondolkodá... (2010.11.08. 23:11) Amikor máshogy bővül a család
  • mohikán76: Szia Kiki! Hajni vagyok!! :) Nagyon tetszik a blogod, szuper ahogy írsz, s abszolult te vagy, hum... (2010.09.24. 22:28) Házon kívüli kalandok
  • Dorota: @Kikimosoly: Szió! Köszönöm a kedves szavakat! Biztosan kérdezni fogok, amint adódik valami számo... (2010.09.01. 17:03) Beszoktatás, megszokás :)

Linkblog

Gyerekekkel a magasban

2011.04.29. 20:48 - Kikimosoly

Kedves Olvasóim!!!

Egy hónap is eltelt már az utolsó jelentkezésem óta. Hihetetlen, de mindjárt vége az áprilisnak! Rohan az idő! :) Remélem, Nektek is legalább olyan boldogan és vidáman telt el az idő, mint nekem. Szerintem minden Kedves Olvasóm tudja, hogy a közelmúltban mennyi sok élménnyel gazdag utazásban volt részem. A mai írásom témája is innen fakad. Nem tudok kibújni a bőrömből - de nem is akarok :) - és utazásom során egyetlen, az utamba akadó gyermek nem kerülte el a figyelmem... :) Akik a világ minden pontján ugyanolyanok: lenyűgözőek!!!!

Nagyon jó érzéssel tölt el, hogy napjainkban mennyire flottul megoldott a kicsik repülőn utaztatása! A három évvel ezelőtti utazásom során és most is azt tapasztaltam, hogy szinte kortalanul tudnak a fedélzeten nyújtható maximális biztonsággal elrepíteni egy mazsolát egyik városból a másikba. Távolságoktól függetlenül! Külön személyzet áll rendelkezésre beszállásnál azok számára, akik babakocsival érkeznek a repülőre. Elveszik a babakocsit és nem is kell többet törődni vele, kiszálláskor ott vár rájuk a célállomáson. Minden gyermekes utas abszolút elsőbbséget élvez mindenki mással szemben, őket mindig előre kell engedni.

Nagyon kedves történetben volt részem a Londonból hazatartó gépen. Egy család hármas, fiú ikerpárral szállt fel a gépre. Én már a váróban koketáltam a kicsikkel :) Amikor leültem a helyemre, nem sokkal utánam mellém érkezett az ikrek nagymamája az egyik babával. A néni elég testes volt, legbelülre kellett bemásznia, így felajánlottam neki, hogy amíg bekecmereg és elhelyezkedik kényelmesen, megfogom a kisfiút! :) Jaj, annyira cuki volt! :) Kb. két hónapos lehetett. És egypetéjűek voltak a testvéreivel!!! :) Visszaadtam a bébit, mire jött a sztyuárd, hogy hozott plusz biztonsági övet a gyereknek, elmutogatta nekem, hogyan kell feltenni és odaadta az övet. Mosolyogtam :)))) Ekkor még egy sztyui lépett hozzánk, hogy hátul van két sor egymás mellett üresen, menjünk hátra, így együtt lehet a család. Fiúcska vissza Krisztához, kimászás, nagymama kiásta magát, és elindultam a gép végébe, karomban a picivel. Mindenki mosolygott, ahogy végigvonultam a fedélzeten! Én pedig még boldogabb voltam!!!!! :) A szülők már ott voltak a másik kettővel, de mosolyogva fogadtak, mert látták, hogy már a tranzitban haverkodtam a srácokkal. Baba a végleges helyére került, én pedig visszaballagtam a helyemre. Nagyon jól repültem!!!! :))))

Szóval amiért ezeket a sorokat most megosztottam Veletek, annak az az oka, hogy ha netán a kicsitek érkezése óta nem jutott lehetőségeket repülővel utazni, vagy féltek a szülés óta ettől, akkor bátran biztatlak Benneteket, hogy aggodalomra semmi okotok, mert minden légitársaság a helyzet magaslatán áll a kisgyermekek szállítását illetően!

Nagyon jó utat kívánok Mindenkinek! :)

üdv,

Kiki

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr182865408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása