Kikimosoly

Ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy ötleteket adjak anyukáknak, hogy boldogan töltsék el a téli-nyári-tavaszi-őszi hétköznapokat gyermekeikkel. De a programokon, közös játékokon túl egyéb tapasztalataimat is szívesen megosztom minden érdeklődővel, válaszolok minden kérdésre, ami gyermekekkel kapcsolatos, hiszen 13 év alatt sok mindent megtanultam óvónőként és bébiszitterként, milyen is az élet onnantól kezdve, hogy megérkezett a várva várt apróság! :)

Friss topikok

  • Kikimosoly: @spakri: Köszönöm szépen! :) Jól esik! :) Biztosan állítom, hogy vannak hozzám hasonló gondolkodá... (2010.11.08. 23:11) Amikor máshogy bővül a család
  • mohikán76: Szia Kiki! Hajni vagyok!! :) Nagyon tetszik a blogod, szuper ahogy írsz, s abszolult te vagy, hum... (2010.09.24. 22:28) Házon kívüli kalandok
  • Dorota: @Kikimosoly: Szió! Köszönöm a kedves szavakat! Biztosan kérdezni fogok, amint adódik valami számo... (2010.09.01. 17:03) Beszoktatás, megszokás :)

Linkblog

Beszoktatás, megszokás :)

2010.08.06. 00:43 - Kikimosoly

Kedves Olvasó!

Ahogy a mondás tartja: minden kezdet nehéz, de a türelem és a kitartás rózsát terem! :) Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha esetleg nem minden működik flottul itt a legelején, az biztos az én hibám, mert első bálozó vagyok a bloggerek világában, és kell egy kis idő a beszokáshoz :) Ahogy a gyerekeknek is, ha új közösségbe kerülnek. Mert ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy ötleteket adjak, hogyan töltsétek el pl. a hosszú nyáir szünidőt a gyerekekkel anélkül, hogy bárki is egyenként tépkedné ki a hajszálait, mire elkezdődik az ovi:) Vagy hogyan lehet hétköznapi tevékenységeket olyanná tenni, amitől egy egyszerű hétköznap emlékezetes napként marad meg Kicsiben, Nagyban egyaránt.  De minden egyéb más témáról is szívesen beszélgetek Veletek, mert 13 éve foglalkozom gyerekekkel bébiszitterként és 5 éve vagyok óvónő.

Szóval a mai naptól itt vagyok, jelentkezni fogok, de kérdezzetek bátran Ti is! :)

Addig is jó éjt Mindenkinek!

Kiki

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr492202549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorota 2010.08.26. 11:43:20

Szia Kiki!

Még a fősulin jártunk anno egy csoportba és az iwiw-en láttam, hogy blogot indítottál.
Szerintem remek ötlet, amit eddig írtál nagyon tetszik és egészen bizonyosan hasznos lesz számunkra, hiszen még nagyon zöldfülű mami vagyok a 4 hónapos kislányommal.
Kívánok neked jó egészséget és sok sikert a bloghoz!

Üdv,
Dóri

Kikimosoly 2010.08.26. 17:52:00

@Dorota:
Szia Dóri!
Köszönöm a kedves és biztató szavakat! Gratulálok a kislányodhoz és nagyon sok boldogságot kívánok Vele! Bátran írj és kérdezz a kicsivel kapcsolatban is. Van tapasztalatom újszülöttekkel is, szívesen beszélgetek a gyermeknevelés ezen időszakáról is!
üdv,
Kiki

Dorota 2010.09.01. 17:03:41

@Kikimosoly:
Szió!
Köszönöm a kedves szavakat!
Biztosan kérdezni fogok, amint adódik valami számomra ismeretlen/kezelhetetlen szitu. Egyelőre szerencsére még minden rendben ment, de hát még csak most jön a java... :-)


süti beállítások módosítása